Ετοιμάζουμε βαλίτσες και είμαστε έτοιμοι για την επίσκεψη στην διεθνή έκθεση της Automechanika στην Φρανκφούρτη της Γερμανίας που θα πραγματοποιηθεί από της 13 έως της 17 Σεπτεμβρίου 2022.
Η Automechanika Frankfurt θα ανοίξει και πάλι τις πύλες της στους διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες στο Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης στην οποία περισσότεροι από 2.600 εκθέτες, 85% εκ των οποίων από χώρες εκτός Γερμανίας, θα παρουσιάσουν πολλά νέα προϊόντα και η Special Car Service δεν θα μπορούσε να απουσιάζει!
Τεχνολογίες, λύσεις και τάσεις για τη μελλοντική δευτερογενή αγορά
Τα Βραβεία Καινοτομίας της Automechanika, τα οποία φέτος θα απονεμηθούν, όχι μόνο αποδεικνύουν την καινοτόμο δύναμη του Aftersales, αλλά κι απεικονίζουν τις επίκαιρες τάσεις στον κλάδο αφού το θεματικό φάσμα των 133 υποβληθέντων συμμετοχών από 99 εκθέτες είναι εξαιρετικά ευρύ.
Κυμαίνεται από προϊόντα περιποίησης χρώματος που κατασκευάζονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, συστήματα ανάκτησης για οχήματα με πυρκαγιές μπαταριών, έως κι εξαιρετικά πολύπλοκους σαρωτές λέιζερ που σκανάρουν ολόκληρα αμαξώματα αυτοκινήτων μέσα σε λίγα λεπτά. Η τάση προς την ψηφιοποίηση συσκευών, εργαλείων, εξαρτημάτων και η σύνδεσή τους με τα συστήματα πληροφορικής των συνεργείων είναι αμείωτη.
Innovation4Mobility
Σημαντικός είναι ο τομέας "Innovation4Mobility", ο οποίος παρουσιάζει μελλοντικές λύσεις για συνδεδεμένα οχήματα και κινητικότητα φιλική προς το περιβάλλον, προσφέροντας ένα ευρύ πρόγραμμα διαλέξεων. Εμπειρογνώμονες από εταιρίες όπως οι Audi, ADOBE, ABB, Bosch, Ebay, Google και Toyota Mobility Foundation θα μιλήσουν, μεταξύ άλλων, για θέματα όπως τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και η αυτόνομη οδήγηση, η ηλεκτροκίνηση, το υδρογόνο και τα εναλλακτικά καύσιμα.
Συνεργείο του μέλλοντος 4.0
Πώς θα είναι το συνεργείο του μέλλοντος; Ο τομέας Future Workshop 4.0 της επερχόμενης Atuomechanika δίνει απάντηση. Η παλέτα καινοτομιών παρουσιάζει τις τεχνολογίες, τις διαδικασίες και τα επιχειρηματικά μοντέλα του μέλλοντος προσφέροντας στους εμπορικούς επισκέπτες πολύτιμες ιδέες για το πώς μπορούν να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι δραστηριότητες και πώς μπορούν να σχεδιαστούν επιχειρηματικά μοντέλα. Για το σκοπό αυτό, η δομή μιας αντιπροσωπείας κλασικών αυτοκινήτων θα απεικονίζεται με ρεαλιστικό και πρακτικό τρόπο. Κατά μήκος του Customer Journey, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για καινοτόμες τεχνολογίες και να τις εφαρμόσουν δοκιμαστικά σε επιλεγμένους σταθμούς.
Πρακτικά εργαστήρια με τους φροντιστές αυτοκινήτων
Συνολικά έντεκα εργαστήρια στα γερμανικά και στα αγγλικά με θέμα την αποκατάσταση ζημιών από ατυχήματα θα πραγματοποιούνται καθημερινά στα οποία θα παρουσιαστούν τα σημαντικότερα στάδια εργασίας: από τη συστηματική καταγραφή και τον υπολογισμό ζημιών, τις εργασίες σε οχήματα υψηλής τάσης (FUP) και αμαξώματα, μέχρι και την ψηφιοποίηση, τη βαφή και τη βαθμονόμηση ADAS.
Πηγή άρθρου: caranddriver.gr
Διαμοιρασμός στο